عشق من تویی تا اخر عمر..


مرگ

زندگی

 

                                            خدا رو شاهد میگیرم جز تو به هیچکس دل ندم

 

   

 

      هرکی بیاد سراغ من جواب رد بهش بدم

 

          میگم که عشق من تویی بود و نبود من تویی

 

              هرکی بگه دوست دارم میگم وجود من تویی

 

    بیا یه کاری بکنیم عشق ازمون دل نکنه

 

        بیاد بمونه پیشمون  حرف  جدایی   نزنه

 

    از تو میخوام که قلبتو فقط نزار من کنی

 

              باشی به یادم شب و روز منو فراموش نکنی

 

     دلم میخواد که با دلم بمونی

 

    منو  تو عشق آخرت بدونی

 

      دلم میخواد که مثل من همیشه

 

        پابند به عشقمون تو هم بمونی

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت0:23---8 آذر 1391
نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفته ام ، اکنون یک صحرا گذشته است !

AmIr
ساعت14:42---5 آذر 1391
نازنین جونم گفته بودی تنهام منم مثل تو تنهام ولی عیبی نداره اگه بخوای مثل دوتا دوست یا برادر خواهر میمونیم اگه راضی شدی حتما بهم خبر بده

AmIr
ساعت21:57---3 آذر 1391
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

عالی بود


mohammad
ساعت18:42---3 آذر 1391
سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند / هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست



AmIr
ساعت22:15---1 آذر 1391
عزیزم من بچه تبریزم 24 سالمه فوق دیپلم کامپیوترم و حسابدار کارخونه مبل سازی تبریز که رئیسشون ترکیه ای هستش

من خودمو معرفی کردم توام بیا تو خصوصیم معرفی کن خودتو


AmIr
ساعت21:43---1 آذر 1391
شکر خدا نشد که عاشقت شوم
تقدیر این نبود که من لایقت شوم
یاد توا کنار دلم چال کرده ام
تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

وبلاگت عالی بود
به منم سر بزن

یا ابوالفضل العباس


mohammad
ساعت16:22---28 آبان 1391
واقعا معذرت میخوام،از اینترنت اومده بودم بیرون
به خاطر همین دیر شد،چشب این کار هم براتون میکنم،وهم توی پیوند های روزانه میگذارمتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,| ساعت 10:28 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ